keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Nude midi skirt & White t-shirt









t-paita - Samsøe & Samsøe (*tämä)
hame - Mango (*samantyylinen)
aurinkolasit - Céline (*nämä)
laukku - Céline
ballerinat - Zara
ranneke - Balenciaga

Kuten olen muutamaan otteeseen sanonut, tämän kesän lempparivaate on varmasti midi-hame. Kesäpukeutuminen muutenkin on vain niin minun juttu, rakastan mekkoja ja hameita. Ranskasta ostamani Zaran valkoisen midi-hameen olettekin nähneet jo useastimutta tämä nudenvärinen Mangon versio ei ole blogissa vielä kertaakaan näkynyt, vaikka käytössä on ehtinyt olla jo paljon. Tilasin hameen *Booztilta jokunen viikko takaperin, mutta nyt kyseistä en enää nettisivuilta löytänyt. Vielä etsinnässä midi mustana tai tummansinisenä. Tämä nude oli minulle hitusen liian pitkä, joten rohkeasti leikkasin siitä pois kymmenisen senttiä, helma kun oli jo alunperinkin huolittelematon. Hame on hohtavaa kangasta, siinä on kullankimallusta, joten tykkään yhdistää sen tavalliseen t-paitaan arkena. Samsøe & Samsøe:n t-paidat ovat olleet aivan ihania käytössä, hankin ehdottomasti saman teepparin vielä mustana myöhemmin. Pidemmittä puheitta, mitä sanotte asusta?

*mainoslinkki

4 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää!
    Tuo t-paita näyttää juuri niin "tylsältä" että se on pakko saada! ...jos tiedät mitä tarkoitan :D
    Miten noissa t-paidoissa koot menee, onko reilua kokoa? t. Iita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja tiedän just mitä tarkoitat :D Mä otin normikokoni Xs:n vaikka kieltämättä hirvitti meneekö... Just passeli oli, sopivan rento mut ei liian! Eli tilaisin sen koon mitä muutenkin käyttää:)

      Mukavaa loppu viikko!

      Poista
  2. Ihana ihana asu! Toi valkoinen t-paita on yllättävän mainio valinta hameen kanssa. Mulla on samanlainen hamonen mutta viininpunaisena, ja tästä inspiroituneena menee kyllä huomenna päälle valkoisen yläosan (ja konjakinväristen kenkien&laukun) kanssa ;) Aiemmin olen jostain syystä käyttänyt vain mustaa.

    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mahtavaa jos sait tästä inspistä! Mä olen käyttänyt tätä hametta nimenomaan mustan kanssa myös, toimii! Valkoinen teeppari on kyllä tosi monipuolin vaate, tämänkin kimallehameen rauhoittaa :D

      Mitä ihaninta viikkoa! :)

      Poista