perjantai 29. marraskuuta 2013

6x Pullover


Minulla niin kuin monella muullakin suomalaisella kylmän tullessa pukeutuminen muuttuu entistä mukavammaksi ja yksinkertaisemmaksi. Toisaalta helppoa vain vetäistä villapaita päälle ja farkut jalkaan, mutta muutamia kuukausia näin pukeuduttua alan olla todella kyllästynyt kyseiseen comboon. Onneksi simppeleihin neuleisiin saa näköä erilaisilla huiveilla ja koruilla.

En oikeastaan omista ihan hirveästi tavallisia villapaitoja, palmikkoneuleita lähinnä vaan, ja päätinkin hieman tutkia Zalandon valikoimaa uusien neuleiden toivossa, yllänäkyvät yksilöt sattuivat silmään. Kovasti houkuttelisi tilata testiin nuo Benettonin 100% villaa olevat neuleet, sen verran hyvää olen niistä lukenut ja hintakin on todella edullinen! Gantin neuleet ovat aivan upeita, mutta niissä menee kyllä hinta kovasti oman budjettini yli. Valkoista simppeliä perusneuletta olen kaipaillut jo muutaman vuoden ajan, mutta sopivaa ei ole löytynyt, ja vaaleat palmikkoneuleet ovat korvanneet perusneuleen virkaa. Harmaa neule sen sijaan kuuluu mielestäni jokaisen naisen talvipukeutumiseen. 

Sopivasti muuten juuri tänään Zalandolla  vietetään nettikaupan päivää, ja näin ollen kaikesta, jopa alennetuista tuotteista saa 20% alennuksen! Alennuksen saa koodilla NETTI2013  ja voimassa vain tänään perjantaina 29.11!

Mietin, että jos vielä pari villapaitaa hankkisi täksi talveksi, varsinkin nyt kun alennus kovasti houkuttaa, ja sitten voisikin alkaa jo odotella kevätvaatteiden kauppaan ilmestymistä, itsehän tunnetusti tammikuussa kyselen shortsejen perään ;) H&M:n kevätvaatteiden ilmestyttyä nettikaupan puolelle ja kevätkuvaston tipahdettua postilaatikosta, saa taas toivoa kesästä, ja voi vitsi, pianhan niitä alkaa jo tulla, mahtavaa sanon minä! Kertokaa, etten ole ainut joka edes vähän odottaa Hennesin kevätkuvastoa jo näin marraskuussa? :) 

Linkit mainoslinkkejä!

10 kommenttia:

  1. No tuota... olet kyllä ainoa :D Haha, no siitä en tiedä mutta mun mielestä ainakin kaikki neuleet näyttää just nyt ihanilta, nämä varsinkin joita olet koonnut! Ylärivin keskimmäinen Gant <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh :) Tää mun kesäkaipuu meneen aina vaan pahemmaksi :D Itse asiassa huomasin, että Hennesille oli tullut jo jotain aika keväisiä juttuja nettikaupan puolelle, esim. kesäisiä mexeja ;) Gantin neule on ihan superihana, mutta jopa alennuksen jälkeen liian kallis mulle :/ Sen sijaan nuo Benettonin neuleet tilasin, siihen vaan joku kiva statemet -koru kaveriksi, niin ehkä mä tästä kevääseen asti kestän :D Mukaa viikonloppua! <3

      Poista
  2. Minä voin ainakin myöntää odottavani! Eli et ole ainut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Kesävaatteet ovat vaan niin paljon kivempia! :) Pitäisi saada jo leohousut ballerinojen kanssa käyttöön :D

      Poista
    2. Kuvasto on tosiaan hyvä merkki siitä että oikeaan suuntaan ollaan menossa! Itse pääsin juuri lomareissulla käyttämään kyseistä komboa eli hetken jaksaa taas käyttää talvikamppeitakin. :)

      Poista
    3. Sinä onnellinen :) Itse taidan saada kesäkamppeet päälle vasta seuraavaksi Cannesissa! Onneksi tosiaan kuvasto tulee heti alkuvuodesta :)

      Poista
  3. Mä taisin ostaa juuri Helsingin liikkeestä tuon saman Benettonin neuleen, mutta harmaana. Se on ihana, eikä hintakaan tosiaan päätä huimannut!:) Mulla on yksi about 6 vuotta vanha Benettonin villaneule joka on edelleen tosi hyvässä kunnossa, toivottavasti nää nykyiset on yhtä laadukkaita..

    Ja hih, sä oot kyllä mahdoton ton kesäkaipuun kanssa!;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla, että neule on hyvin säilynyt! Toivotaan tosiaan, että uudet ovat yhtä hyvää laatua! :) Ainut ongelma taitaakin tulla pesemisen kanssa, ilmeisesti ei ole hyvä koneeseen heittää? :D

      Poista
    2. Joo mä olen muistaakseni pessyt ihan käsin.. Mutta eipä tuota kauhean usein tarvitse onneksi pestä. Villalle riittää tuuletus pakkasessa hyvin, ellei tule jotain tahraa :)

      Poista
    3. Voi ei, eli tällaisella sottapytyllä kuin minä on paljon käsinpesua edessä :D En yleensä osta ikinä vaatteita mitä ei saa pestä koneessa, muutamaa poikkeutta lukuunottamatta. Mä en meinaan voi sietää jos ei vaate ole juuri pesty kun sen päälle puen :D Kiitos neuvoista <3

      Poista