torstai 7. marraskuuta 2013

Camel Scarf

Olen kaivannut huivikokoelmaani yksiväristä beigen/kamelinsävyistä huivia, en tällä hetkellä halunnut maksaa huivista kovinkaan paljoa (Célinen laukku siintää sen verran kovasti silmissä, että säästäminen on enemmän kuin suotavaa), vaikka yleensä asusteissa tykkäänkin laatuun panostaa. H&M:ltä löytyi huivi kymmenellä eurolla, joten ajattelin katsoa tällä kertaa materiaalilappua sormien läpi. Itse asiassa huivi on käytössä osoittautunut niin käteväksi, että harkitsen jo samanlaisen mustan hankkimista.




takki ja käsineet Mango - huivi H&M - laukku Louis Vuitton
farkut ja paita Lindex - saappaat Piano - kello MK  

En ole tainnut täällä blogissa kertoakaan ripsieni järkyttävästä kohtalosta? Minä meinaan jokin aika sitten kyllästyin totaalisesti ripsenpidennyksiini ja halusin ne samantien pois. Olen sellainen, että kun saan jotain päähäni, sen pitää tapahtua heti! Ajattelin myös säästää hieman rahaa ja aikaa, kun ei tarvitse ripsiä käydä huollattamassa. Pahin virhe oli repiä ripset itse irti, tyhmästä päästä kärsii...jne. Ripset olivat aivan kamalan näköiset tuon kohtelun jälkeen, varmasti lyhyemmät kuin alaripset ja täysin piikkisuorat! Viikon taisin niiden kanssa yrittää selvitä, kunnes menin laitattamaan uudet ripset. Harmi vain ripset olivat kärsineet niin pahasti, että ripsistä ei kauhean tuuheita saati pitkiä pystynyt tekemään. Kuukauden päästä menin huollattamaan uudet ripset, ja silloin onneksi sai jo ihan hyvät ripset laitettua. Ripseni ovat edelleen hieman harvemmat kuin ennen, mutta onneksi kosmetologi lohdutti, että uusia ripsiä kasvaa kokoajan tilalle ja vannotti etten enää ikinä saa repiä niitä pois, hih. Joten kokemuksella voin sanoa, älkää missään tapauksessa poistako ripsenpidennyksiä itse, odottakaa, että ne irtoavat itsestään tai käykää kosmetologilla poistattamassa!!! Itse olen niin laiska meikkaaja, että pidennykset ovat itselleni kyllä sellainen arjen helpotus, etten enää näistä ihan hevillä luovu! Laiskana meikkaajana huulipuna on mitä helpoin tapa piristää ilmettä, varsinkin, kun iho on niin vaalea kesän rusketuksen jäljiltä, huulipunalla saa edes vähän väriä kasvoihin. :)

21 kommenttia:

  1. Ahhh toi Eva on kyl mun seuraava laukku hankinta <3 sanoinkii jo kotona siitä ja siel jo kysyttii et eiks sen mustan laukun mikä vasta tuli pitän olla viiminen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäähän sitä naisella laukkuja olla, aina seuraava on viimeinen ;) Eva on monikäyttöinen, voit vaikka kotona vedota siihen, hih. Itse olen alkanut vähän karsimaan laukkuja, yksi jo lähti, haluan niin sen Mini Luggagen!!! :D

      Poista
    2. hihi :) joo sanoin että mulla ei oo pientä ruskeeta laukkua :D ja mieki oon joo luopunu aika monesta.. Mut Eva tosiaan ois seuraava ja sit seuraavaa en kyl viel tiiä.. Se Luggage on kyl aika ihana :) Hitsi mulla pitäis olla sisko jonka kanssa vois ostaa semmosii yhteishyvälaukkuja ni ei tarvis olla niin montaa omaa et vois käydä lainaamassa ;) Hei tuli muuten mieleen ni missä oot käyny Kotkassa laittaa ripsipidennykset?

      Poista
    3. No niinpä, kyllähän nyt pieni ruskea laukku pitää olla, eli siinä on jo syytä kerrakseen ;) Niin olis kyllä kätevää kun voisi laukkuja lainailla, mun siskot ei kyllä oikein merkkilaukkujen päälle ymmärrä :D Vanhin siskoni sanoi, että kellä viiraa mitenkin, kun joskus laukkujani esittelin (nähdään TOSI harvoin). Oon käyny muutamassa eri paikassa, ensin Hovarilla yhellä ihanalla naisella kotona, mutta koin syksyn tullen matkan liian pitkäksi (aina satoin kun olin kävelemässä sinne) Sit oon käynyt pari kertaa Kirkkokadulla ja nyt käyn Kauneuden Paloissa :) Paula on tosi kiva ja hyvin ovat ripset nyt pysyneet, plus laittaa kulmakarvoihin väriä samalla :)

      Poista
    4. Juu no ei mullakaa oikee kaverit oo kiinnostunut merkkilaukuista, joten ei niidenkää kans oikee voi vaihella laukkuja, äiskällä tietty on jotain vanhoi ihanii Mulberryi, mut ne oon jo vieny ;) Okei kun tekis mieli laittaa ne ripset vähäksi aikaa, ehkä nyt pikkujouluajaksi ja muutenki piristykseksi, mutta käyn vaan jumpilla niin monta kertaa viikossa et mietin niiden pysymistä.. ja sitä tietty että millaseen kuntoon omat ripset jää niiden jälkeen..

      Poista
    5. Heheh, joo sama juttu, eipä munkaan kaveripiirissä laukut niin kiinnosta... juuri sen tekia aikanaan aloitin tämän blogin :)
      Mä oon sitä mieltä, että mene ihmeessä laittamaan!! Ei omille ripsille pitäisi mitään käydä, kunhan ei ole niin tyhmä kuin minä ja irrota niitä oman käden kautta :D Eikä haittaa yhtään, vaikka käy jumpalla! :)

      Poista
    6. juu ehkä voisin käydä laittaas :)

      Poista
  2. Kaunis huivi! Myös itselläni olisi tarvetta beigelle kaulaliinalle, mutta sopivaa ei ole ainakaan vielä tullut vastaan. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Stiina! :) Etköhän sinäkin vielä huivin löydä, onnea etsintöihin! :)

      Poista
  3. Voi kuinka kaunis asu jällen kerran :) Itse laitoin myös ko. hanskat ja pari muuta juttua tilaukseen Mangon outletista, todella hyvä konsepti tuo nettioutlet-mymmälä mielestäni! Voi kunpa muillakin merkeillä olisi vastaavia kauppoja ;) Ovatko nuo molemmat hanskasi muuten M-kokoa? Nettikaupassa oli jäljellä vain ko. kokoa kaikissa väreissä, joten ajattelin ottaa riskin ja tilata M-kokoiset, vaikka omat kätöseni aika pienet ovatkin... Ja tuo huivi on kyllä upean näköinen ja värinen! :)


    Maria / Petite Living

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maria!! :) Tuntuu, että syksyn tullen olen aika hukassa... vaatteiden suhteen :D Monet sanoo, että syksy on inspiroivinta aikaa pukeutumisen suhteen, mutta olen niiiin eri mieltä, mietin kesävaatteita päivittäin, hehhe.

      Ehkä tulevaisuudessa muutkin merkit ottavat vinkistä vaarin ja outletteja alkaa tulla, toivotaan! :)

      Mulla tosiaan on nuo hanskat mustina, punaisina ja näinä konjakinruskeina :) M on näissä pienin koko, joten varmasti ovat sopivat :) Minulla on kanssa TOSI pienet kädet, välillä kun olen käynyt laitattamassa geelikynsiä olen saanut ihan ihmettelyä, kuinka aikuisen kädet voivat olla näin pienet :D Joten uskon, että vähän isompi kätiselle voi jopa olla noissa M-koko liian pieni!

      Kerrothan sitten blogissasi mitä kaikkea ihanaa tilasit, jooko? :)

      Poista
  4. Oiii että! Aivan ihana asukokonaisuus Anne and gorgeous you <3 Ihastelin tuota samaista huivia kanssa henkkamaukassa, mmm pitäisiköhän itsekin käydä hakemassa tuo itselleni ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos upea Mona! <3 Tulin todella iloiseksi :) Pitää ehdottomasti käydä hakemassa!! ;) Mä taidan kanssa tänään kipaista sen mustan mukaan nappaamassa :)

      Poista
  5. Ihanan värinen huivi, sopii sulle tosi kivasti! Onneksi välillä voi katsoa tuota materiaalilappua läpi sormien, varsinkin kun toikaan ei paljon maksanut!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti Lili! :) Ajattelin, että kestää minkä kestää tämä huivi, oli niin halpa kyllä, että pakkohan se oli ostaa :D

      Poista
  6. Minäkin ostin saman huivin mutta harmaana! :) Tosi kätevä kun se on niin iso, olen käyttänyt sitä myös vilttinä töissä jos on palellu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmaa on varmasti ihana myöskin, täällä ei liikkeessä ollut kuin mustia ja näitä ruskeita, mutta nettisivuilla taisin nähdä harmaan! :) Toimii varmasti hyvin myös vilttinä. Taidan heti tänään kipaista Hennesille hakemaan sen mustankin, kun saisin siitä vielä 20% alen :)

      Poista
  7. Oi, ihania kuvia! Näytät niin upealta! Ja tuo punainen huulipuna sopii sulle tosi kivasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Zandra!! :) Hehe, kiva, että olet sitä mieltä, sillä minulla oli suuri työ ja tuska löytää kuvien joukosta edes yksi julkaisukelpoinen kokokuva, ja kuvia oli kaikenkaikkiaan aika paljon :D Välillä ei vaan onnistu mitenkään kuvissa, huoh :/
      Kiva, jos huulipuna näytää sopivan :) Voisi ehkä ostaa hieman muitakin huulipuna sävyjä eikä aina käyttää tätä samaa!

      Mukavaa viikonloppua! <3

      Poista
  8. Tuo valkoinen Mangon takki on vaan niin upea! harmiksen en kuitenkaan itse uskalla sellaista ostaa. Ei se vaan pysyisi puhtaana!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei varmaan pysy minullakaan kauaa puhtaana.. Ajattelinkin pitää tuota vähän "parempana" takkina ja käyttää vähän harvemmin :)

      Poista