tiistai 5. heinäkuuta 2016

Everyday watch




Uusi rannekello on ollut haaveissa pitkään. Lähes päivittäin ranteessani kulkevassa vuosia vanhassa kullanvärisessä kellossani ei sinänsä ollut mitään vikaa, mutta aloin olla todella kyllästynyt siihen ja halusin hitusen keveämmän kellon. Muitakin kelloja toki omistan, mutta ne ovat jääneet lähinnä käyttämättömiksi, sillä jokin on aina ollut pielessä. Olin oikeastaan jo pari vuotta katsellut uusia kelloja sillä silmällä, muttei mikään niin miellyttänyt, että olisin halunnut siihen panostaa. Rannekello on käytössä päivittäin ja se on sekä käytännölllinen että tärkeä asuste, ilman sitä jää asu minusta vaisuksi. Olen erityisen tarkka, että kello sopii vaatteisiini sekä muihin asusteisiin, joten tavallaan yksi kello ei riitä.

Reilu kuukausi sitten tuli vastaani Instagramissa aivan upea kello, tarkemman selvittelyn avulla selvisi minulle kellon olevan Cluse-merkkinen. Merkki on ihan hiljattain rantautunut Suomeen. Tutkin heidän Instagramissaan ihania ja inspiroivia kuvia pitkän tovin, kunnes olinkin jo nettisivuilla katselemassa mallistoa. Upeita, yksinkertaisia kelloja todella kohtuullisilla hinnoilla. Kun minulle vielä selvisi, että monessa mallissa on rannekkeen vaihtomahdollisuus, oli päätös sillä selvä, tämä on minun uusi kelloni! 

Kelloja löytyy eri värisillä hihnoilla ja tauluilla. Itse halusin mahdollisimman simppelin kellon, joten päädyin La Bohème -malliin kullanvärisellä 18 mm leveällä mesh-rannekkeella ja valkoisella kellotaululla. La Bohéme -malliin pystyy tosiaan vaihtamaan rannekkeen, mikä tekee kellosta todella monipuolisen. Valitsin kellon kaveriksi erikseen ostettavan vaaleanharmaan nahkahihnan, joka on todella freesi ja sopii loistavasti valkoiseen kellotauluun. Ranekkeita on vaikka kuinka paljon erilaisia, ja ne eivät todellakaan ole kalliimmasta päästä, joten sama kellotaulu taipuu moneen. Hihnan vaihtaminen on todella helppoa, eli aamulla kiireessäkin ennättää vaihtaa asuun sopivan rannekkeen. Niin kello kuin rannekkeet tulevat ihanissa pussukoissa, joissa ne on helppo kuljettaa vaikka matkalle mukaan.

Itse olen niin tyytyväinen kellooni, että tuskin enää muita kelloja käytän laisinkaan, niin ihanan kevyt ja kaikkeen sopiva tämä on! Syksymmällä voisi musta kello olla kiva lisä, voisi sitten vaihdella rannekkeita ja kellotauluja puolin ja toisin, eli kahdesta kellosta saisi lukuisia eri vaihtoehtoja. Kuten sanottu, Clusen kellot ovat todella kohtuuhintaisia ja valinnanvaraa tosiaan riittää. Kelloni on myös kerännyt käytössä jo useasti kehuja. Kaikki Clusen mallit löydätte täältä.

Täytyy myös sanoa, että asiakaspalvelu Suomen Clusella on ihan omassa luokassaan. Heiltä vastattiin nopeasti ja ystävällisesti sähköpostiin. Lisäksi toimitus oli pikaista ja kaikenlisäksi postikuluja ei tule laisinkaan. Minulla tuli vielä pieniä ongelmia tilauksen kanssa, mutta ne selvisivät samantien. Joten lisäpisteet älyttömän hyvin toimivasta asiakaspalvelusta, mikä ei tänä päivänä ole todellakaan itsestäänselvyys.

Kello & vaihtohihna saatu blogin kautta.

4 kommenttia:

  1. On kyllä kaunis kello! :) Vaaleanharmaa sopii todella kivasti yhteen valkoisen kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla on joku harmaakausi menossa nyt :D

      Poista
  2. Tosi nätti kello! Tykkään hirveästi tosta simppelistä ulkonäöstä. Ja tuo erilaisten rannekkeiden valikoima on myös plussaa. :) Tätä kelloa on nyt jonkun verran alkanut näkymään eri blogeissa, ja mietin että tuleekohan tästä nyt seuraava "blogikello", mitä kävi esim. Korsin ja Wellingtonin kelloille, (tai mitä nyt ainakin itse olen blogeista parin vuoden ajan seuraillut, ja mielikuvan muodostanut) Nättejä kelloja, mutta itseä jotenkin häiritsee jos samat jutut on "kaikilla". Toisaalta monissa muissakin tuotteissa/vaatteissa on sama juttu: kivat yksilöt helposti löytyvät monelta muultakin. Tää on tällainen ikuisuusaihe, ja tärkeintähän lopulta on vaan se, että itse tykkää oli muilla tai ei! Olin aiemmin hankkimassa DW:n kelloa, mutta lopulta sain niistä ähkyn juurikin em. syistä, ja kello jäi hankkimatta. Tää sun uusi kello kyllä houkuttelisi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 😊 no tiedätkö mä olin törmännyt tähän kelloon tasan kerran blogeissa (me time emmillä) ja sitä ennen jo olin hankintaa pohtinut! Mutta mun lukulistalla on ehkä 10 blogia enään... 😀 tiedän kyllä tasan mitä tarkoitat! Ja mulla on esim. Dw:hen mennyt totaalisesti makun kun jatkuvasti niitä saa akekoodeilla. Omani voisin siis myydä heti pois, plus minusta näissä Cluseissa on paljon paremnat (ja edullisemnat) rannekkeet muutenkin. MK taas alkoi kyllästyttää, koska se oli ranteessa varmaan 4 vuotta putkeen! Veikkaan että Clusesta tulee supersuosittu, mutta niinhän se aina menee...

      Poista