tiistai 12. joulukuuta 2017

December Wanties



pooloneule - teddytakki - reppu Chloé - nilkkurit Zara - aurinkolasit - farkut

Mainitsinkin muutama postaus takaperin, kuinka haaveilen vaaleasta teddytakista. Olen katsellut moisia jo syksystä asti, mutta joku pieni järjen hiven on aina saanut jättämään rotsin kauppaan (kuten ajatus, kuinkahan kauan takki pysyisi minulla puhtaana). Nyt en tiedä voinko kuinka pitkään enää vastustaa, varsinkaan jos sopiva malli tulee alessa vastaan. Punainen väri miellyttää kovasti edelleen, yksi punainen mohairneule kaapista löytyy, jonka lisäksi huolisin väriä myös pooloneuleen muodossa. Harmaita suoria farkkuja olen etsinyt pienen ikuisuuden, miksi farkkujen ostaminen on aina yhtä vaikeaa?

Kitten heelsit ja kiiltonahka houkuttavat, ja Zarasta löytyikin sopivasti nilkkurit, joissa yhdistyy nämä molemmat. Chloén Faye -reppuun olen säästellyt hyvän tovin, ja sitä olen vähän kaavaillut itselleni joululahjaksi, mutten halua lähteä tämän hintaista tuotetta tilaamaan, joten täytyy vielä odotella sen kanssa. Asustepuolella himoitsen myös taas kerran auinkolaseja, Ray-Banille on tullut isot pyöreät pokat, jotka huolisin talvisiin aurinkoisiin pakkaspäiviin. Niin paljon olen pienemmistä pyöreistä merkin aurinkolaseista tykännyt, että varmasti suuremmallekin mallille tulisi rutkasti käyttöä.

Linkit mainoslinkkejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti